Heart 1337

Jak napisać CV po angielsku?

Jak napisać CV po angielsku?

Pisanie résumé nawet w ojczystym języku nie jest łatwym zadaniem. Zasady pisania życiorysu w języku angielskim mogą pomóc w uatrakcyjnienie kandydatury dla potencjalnego pracodawcy. 

  • Pisanie résumé nawet w ojczystym języku nie jest łatwym zadaniem. W końcu głównym celem stworzenia życiorysu - przyciągnąć uwagę pracodawcy i zmusić go do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Pytanie «jak napisać CV w języku angielskim?» staje się istotne dla wielu wnioskodawców każdego dnia. Zasady CV w języku angielskim mogą pomóc w uatrakcyjnienia kandydatury dla potencjalnego pracodawcy. 

    Jak napisać podsumowanie w języku angielskim: 3 główne zasady 

    1. Zasada przejrzystej struktury CV 

    Uwzględnij wszystkie elementy konstrukcyjne w CV, a mianowicie: 

    • Personal information 
    • Objective 
    • Education 
    • Work Experience 
    • Additional skills
    • References

    W sekcji Education należy zaznaczyć kilka podsekcji: Higher education, Postgraduate education, Qualification courses, Work practice.

    CV powinno mieścić się na 1-2 stronach formatu A4: Przeczytaj większą wiadomość, której nie nakłonisz kierownika działu kadr do jakichkolwiek dywaników. Jeśli Twoje CV zajmie więcej niż jedną stronę, musisz skopiować kapelusz dokumentu ze wszystkimi danymi kontaktowymi na następną stronę. 

    2. Zasada prawidłowego przedstawiania informacji 

    Podczas pisania życiorysu zaznacz swoje mocne strony. Masz wielkie wykształcenie, ale prawie nie ma doświadczenia zawodowego - wymienić wszystkie kursy, które przeszły i wszystkie dostępne dyplomy i świadectwa. Lub zrobić dokładnie odwrotnie, jeśli masz dobre doświadczenie w pracy, zakończyć swój piąty rok uniwersytetu. 

    Należy zwrócić uwagę na prawidłowy sposób przekazywania informacji w każdej sekcji CV: 

    • Personal Information obejmują imię, nazwisko, adres, numer telefonu (z kodem kraju i miejscowości)
    • W sekcji Objective opisz stanowisko, o które się ubiegasz, oraz swoje osiągnięcia, dzięki którym jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko. Unikaj klichés: Tylko kilka szczególnie uporczywych słów kierowników działu kadr, dotyczących tego, jak self-motivated, dynamic, results-oriented, visionary nie przyniesie ataku serca
    • W sekcji Education należy podać nie tylko pełną nazwę instytucji, której ukończyłeś, ale także data ukończenia studiów, wydziału i specjalności, średni dyplomu (zwłaszcza jeśli jest coś do dumy), stopień akademicki. W przeciwieństwie do krajowych rekruterów, ich zachodnioeuropejscy koledzy są również zainteresowani aktywnym życiem społecznym, osiągnięciami sportowymi podczas studiów na uniwersytecie
    • Work Experience - opis stanowiska. Odbywa się to w odwrotnej kolejności - począwszy od ostatniego zadania. Obce zmienne sterujące zazwyczaj opisują nie więcej niż trzy zadania
    • Additional skills można szczegółowo opisać: language skills (umiejętności językowe), software skills (oprogramowanie, z którym można pracować), driving license (prawo jazdy, kategoria), hobby. Opisz swoje hobby, pamiętaj, że jest wiele hobby, które pracodawcy mile widziają: Sporty (running, scuba-diving, swimming,  jogging, basketball, rugby, skiing, soccer, tennis, snowboarding). Inną ważną działalnością, która z jakiegoś powodu w krajach Europy Zachodniej jest uważana za hobby - udział w projektach i działaniach charytatywnych.
    • References to jedna z sekcji życiorysu, której nie można przegapić. Możesz przedstawić pisemne rekomendacje lub skontaktować się z kierownictwem z poprzedniego miejsca pracy, możesz napisać Availiable upon request (gotowe do zaprezentowania na życzenie pracodawcy) 

    3. Integralności informacji 

    Każda linia Twojego résumé będzie musiała zostać wcześniej lub później potwierdzona, więc lepiej jest pisać prawdziwe informacje na temat umiejętności i doświadczenia zawodowego, niż odpowiedzieć na niezręcznej ciszy na trudne pytania w wywiadzie. Co nie zwróci uwagi na personel krajowy - Twoje hobby lub znajomość języka egzotycznego, może być głównym powodem, że zostaniesz zaproszony do wywiadu przez przedstawicieli zagranicznego przedsiębiorstwa. Chcesz, aby Twój życiorys dobrze wyglądać: Uczyć się siebie codziennie, a nie fantazjować o tym, wypełniając wiersze w template.

    Przykłady CV w języku angielskim pomogą Ci zrozumieć, jak prawidłowo utworzyć dokument, które słowa i RPM są lepiej używane. Dlatego przed rozpoczęciem tworzenia życiorysu warto przyjrzeć się różnym przykładom i opcjom. 

    Zasady pisania CV w języku angielskim 


    Zasady nie są tak duże i są proste: 

    • Przejrzystość. Krótko i o głównym. Nie używaj długich zdań, nieprecyzyjnych znaczeń.
    • Spójność. Stale opisz swoje myśli, nie skacząc z jednego wydarzenia na drugie. Zastanów się, co powinieneś napisać w życiorysie, co - nie.
    • Zwięzłość. Mówiliśmy już o dwóch stronach CV? Nikt nie przeczyta trzeciego - nie trać czasu i wysiłku.
    • Umiejętność czytania i pisania. Odczytaj każdy list ponownie. Nie wahaj się korzystać z usług umiejętności czytania i pisania w Internecie, takich jak paperrater.com.
    • Estetyczny wygląd. CV nie jest najlepszym miejscem do eksperymentów z fontami i innymi mniej lub bardziej artystyczno-artystyczno-badawczymi badaniami. 

    Oczywiście można pobrać życiorys szablonu w języku angielskim i utworzyć własny dokument na podstawie znalezionego w rozległej sieci. Zachęcamy jednak do korzystania z usług internetowych, które pomogą każdemu stworzyć unikatowy życiorys. 

    Usługi tworzenia CV w języku angielskim 

    Istnieje wiele usług internetowych w języku angielskim, aby utworzyć życiorys, który można użyć. Takie usługi są idealne dla osób, które dopiero rozpoczynają swój rozwój zawodowy, będą interesujące i wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy zdecydowali się zmienić pracę. Podczas korzystania z usługi nie będziesz miał pytania «jak napisać CV w języku angielskim»: Wystarczy wypełnić pewne pola.

    Dzięki usługom online możesz utworzyć życiorys w formie elektronicznej, przesłać podsumowanie w języku angielskim w formacie PDF do wydrukowania. Oferujemy zwrócić uwagę na takie usługi: 

    LinkedIn

    Jeśli nie masz własnego profilu w tym portalu, zarejestruj go. Usługa umożliwia utworzenie portfolio oraz, w razie potrzeby, eksport danych w formacie PDF. 

    Как составить резюме с помощью LinkedIn

    DoYouBuzz 

    Usługa umożliwiająca utworzenie życiorysu w określonym schemacie kolorów. Ponadto, rejestrując się w tym portalu, można importować informacje do LinkedIn. 

    Как составить резюме с помощью DoYouBuzz

    Resume.com

    Jedna z najłatwiejszych usług internetowych do utworzenia życiorysu. Ponadto portal obsługuje 17 języków. 

    Как составить резюме с помощью Resume.com

    LiveCareer

    Na tym portalu, aby dowiedzieć się, jak zrobić życiorys w języku angielskim, musisz się zarejestrować. Zasób zapewni wiele szablonów, czcionek i formatów do wyboru, ale niektóre usługi portalu - płatne. 

    Как составить резюме с помощью LiveCareer

    Jak wypełnić CV w języku angielskim pomoże Ci zrozumieć te usługi. Najważniejsze jest to, że pragniesz rozpocząć swoją pracę zawodową, poprawić ją w sferze zawodowej.

    Życzymy powodzenia! 

  • Pomożemy Ci wybrać kursy języka angielskiego w Twoim mieście!

    Komentarze


      Dodaj komentarz